natti

Heeej, saknat mig? Dum fråga, såklart :D. Jaa min helg då, igår va vi på fest och typ va där till klockan 6 eller något sen gick jag till min moster och sov där. Hann dock sova ca 3 timmar sen så väckte Annie mig för att min kusin hade kalas så gick upp och åt tårta till frulle tjock som man är hah ;) sen gick jag på stan med min moster och köpte present åt min syster sen så åkte jag, Annie och Lollo hem till mig och gjorde mat. Gick inte så bra vi var skit stressade så allt blev helt brändt och överkokt.. men men det var gott iaf HEHE. Började duscha och fixa oss. Sen spelade vi massa spel och drack och vi tre blev typ skit packade i våran ensamhet så skulle vi åka ut till Sund men vi hade ingen skjuts så det blev inget.. Men vi hade kul ändå såklart ;-) va nyss nere i "centrum" och skulle kolla till min bror och pappa som den mamma jag är och såklart var de massa bråk där. Inte min bror eller pappa men alla ska ju lägga sig i så det var mer eller mindre dom också. Dock tycker jag bara det är kul! Nu kom vi nyss hem iallafall och åt mackor och nu la jag mig precis i soffan eftersom tjockis lollo och annie ligger i min säng. Ska sova nu, ska upp tidigt min syster och bror har kalas imorn så då måste jag va lekfarbror med mina kusiner.. kul typ 50 ungar som springer omkring när man är bakis och grejer, love my life. Gooodnatt :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0