Tappa vikt!

Nu ska jag se till att gå ner i vikt till sommaren! Min pojkvän och min mamma säger "Du är inte fet!". Men det är inte det som är grejen, jag tycker inte att jag är fet. Men jag trivs verkligen inte i min kropp. Förut så ville jag visa min kropp för allt och alla, nu gör jag allt för att inte visa alls.. Man känner sig äcklig, fet och ful. Sen känner jag mig slö och känns som att jag andas äckligt. Förut vägde jag 42 kg och då var min kropp helt perfekt (jag är väldigt kort) och nu väger jag ca 50 kg. Så mitt mål är att gå ner 8 kg tills maj. Det ska nog gå bra för min kropp har förbränner fett väldigt bra, dock är jag väldigt orolig att jag ska tappa vikt på rumpan, för det vill jag absolut inte! Den ska bli större! Kram på er. På bilderna nedan är när jag vägde 42, mmmm to die for!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0