Dag 4

Dag 4. En låt som betyder mycket + åtta bekännelser

Dj Cammy - Heaven
Den betyder mycket för mig för att jg och Mickis har alltid lyssnat på den och det är "våran" låt. Och hon har varit min bästa vän i många år, och hon betyder så mycket för mig!

Bekännelser:
- Jag är en bitch som gillar att se folk gråta
- Jag har aldrig kunnat ha en pojkvän för att jag inte kunnat hålla mig till en
- Jag är inte alltid ärlig utan kan låtsas tycka om någon eller liknande ifall jag vinner något på det ;)
- Jag har gjort sjuka saker, riktigt sjuka som tex pulla en häst i röven (har inte gjort det) men såna sjuka saker.
- Jag har haft sex med mer än 3 personer samtidigt
- Jag bryr mig mer om folk och blir ibland ledsen mer än vad jag visar, inte för att leka "stark" eller något tycker bara att varför ska jag gråta inför människor och söka uppmärksamhet?
- Jag prioriterar en spritflaska före min familj just nu faktiskt! Men de växer man väl ifrån.. Hoppas jag
- Jag vill inte sluta röka, det bästa som finns är att gå upp och ta en morgoncigg eller träffa en vän och ta en cigg och snacka skit ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0