Haha

Kom nyss hem ifrån världens längsta dag känns det som! Var ju som sagt i stockholm på hovrätten, känns som det gick rätt bra eftersom min advokat såg så glad ut ;) vi får veta om en vecka.. Hoppas jag slipper ungdomstjänst eller böter fyfan..
Haha va nyss ute med flaffe och min granne gick förbi, haha han skällde som en riktig vakthund så jävla söt!
om ett tag ska jag gå med min bror till affären och träffa nellie ett tag ikväll blir de lägga mig tidigt för nu är det inget mer slarv med skolan! Puss

Btw han vittnet pratar som tony (irwing?) från lets dance ni vet, så sa han till min advokat på rättegången; improve your hearing skills! HAHAHA troru man kunde hålla sig för skratt?! Haha nej verkligen inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0