Campgirls

Nu är vi på en camping utanför göteborg, eller vad man ska säga, i Varberg tror jag det heter. Vi har sovit i husbilen två nätter har faktiskt varit skit mysigt. Hemma hos Thomas pappa och Birgitta bjöd dom på värsta hotell frukost två dagar i streck och det var jätte kul att träffa dom och Joakim. 
Nu har vi iallafall precis ätit, barnen ska ner och bada och jag och Lollo tänkte kolla klart på en film som vi började se igår kväll. Love in Manhattan, ganska gammal film tror jag, men det verkar rätt bra. Är ju perfekt för oss att se en kärleksfilm eftersom vi har sån tur i kärleken.. ;) Efter filmen ska vi fixa till oss lite för att gå ner till en restaurang här nere och ta nån cider/öl. Btw det är as nice här för dom frågar inte ens efter leg här! både jag och Lollo har varit på butiken och köpt folkisar och cigg. Plus beställt en varsin öl i baren! Otroligt, det skulle aldrig gå hemma. Ikväll ska vi nog bara sitta ute och dricka öl och sen gå runt och titta om vi hittar några snyggingar, annars får vi väl gå och gunga och roa oss. Än så länge har vi bara sett sliskiga gubbar, men vi har ju bara gått 100m från husbilen så! ;) dom krypet nog ut ur boet på kvällskvisten haha. Just det! något väldigt intressant! Både jag och Lollo glömde våra rakhyvlar hemma så vi har typ buskar på benen, under armarna osv. Så vi hittade till slut engångshyvlar på kiosken! haha. Nu ska vi titta film hihi hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0