Godmorgooon

Hej bloggen, har varit någon fel på blogg.se appen så jag har inte kunnat uppdaterat någonting alls, eftersom jag aldrig sitter vid datan. Saknat mig? Naw I know! ;) Iallafall så har mitt sommarlov hittils varit riktigt bra, bara att det kan bli lång tråkigt under dagarna när dom flesta jobbar osv. Just det! I fredags var jag i Järna med Lollo Mimmi Sofie och Johanna, de va sjukt kul även fast allt blev fucked haha. Lollo och Johanna är ju fan halvt handikappade. Idag då? Hm idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Men torsdag - söndag ska vi supa så de är väl bara ladda upp inför det haha.. Jag sommarjobbar inte och gör ingenting MEN har en hund som måste gå ut så de är bara gå upp 7-8 ändå.. Så nu tänkte jag lägga mitt löshår i inpackning och sen sova några timmar. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0