Kiss my ass bitches

Har nyss damsugit nedervåningen, när mamma jobbar ser det fan förjävligt ut här hemma och jag tycker synd om mamma som kommer hem 21 och ska börja städa, stackarn.. Nu ska jag titta på tv en stund och slappa lite, sen ska jag gå upp och städa alla rum eftersom mamma åker iväg till campingen med barnen. Ska också tvätta, tömma diskmaskinen, ta en långis med toffee och försöka få ta på mina lärare så jag kan få hem alla uppgifter! Jag fick förlängd kurs i två ämnen vilket betyder att jag måste plugga på sommarlovet!!! Varför kan det inte vara varmt och sol så man kan åka och bada :( nu ska jag se vem som vinner Australias next top model ;) är helt inne i det efter att ha sett några avsnitt nu.. Haha
Btw så saknar jag redan min klass -.- haha hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0