10 sanningar om mig

1. Om jag fastnar för en person så tar det hur lång tid som helst för mig att släppa/ komma över den.
2. Jag är manodepressiv och kan få psykoser och gå in i djupa depressioner osv, har också adhd och får lätt utbrott hah
3. Jag har svårt att hålla kvar i samma vän under en lång tid, för alla mina vänner har gått bakom ryggen och svikit mig så söker mig alltid till dåliga människor.
4. Jag har världens bästa vän. Hon skulle aldrig svika mig och hon gör mig alltid glad och vi gör jämt sjuka saker tillsammans. Bara hon skulle komma på så sjuka saker.
5. Jag klarar inte av att ha pojkvän. Blir skit lätt svartsjuk och hatar när någon försöker bestämma över mig. Också jobbigt att behöva tänka på hur man skriver, vad man gör, inte få umgås med killkompisarna osv.
6. Jag vågar aldrig släppa in någon i mitt liv för när jag väl gör det går det åt helvete. Och jag pallar inte med sånt.
7. Jag är skit känslokall och har nästan ingen empati för andra människor. Förutom min familj då. Men jag kan aldrig tycka synd om någon, och jag kan säga vad som helst som gör folk ledsna.
8. Jag tänker mig aldrig för innan jag säger saker, orden bara hoppar ut haha.
9. För mig är livet supa,knulla, knarka, slåss haha typ iaf men folk tycker man är helt störd och skämmer ut sig men äsch!
10. Jag skiter verkligen i vad andra tycker om mig. Jag älskar när folk snackar skit om mig för då vet jag att jag är en intressant person som folk snackar om ;)

Sen vill jag bara tillägga att jag är snyggast i världen, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0