HISS & DISS

Dissar:
Folk som ljuger - Jag hatar folk som ljuger. Eller jag hatar när dom ljuger. Varför inte bara vara ärlig? "vadå ska jag bara gå fram och säga att hennes byxor är fula?" Nej inte om hon inte frågar! Man behöver inte säga allt. Och ibland kan det vara snällt och fint med en liten lögn. Men man kommer längst med att hålla sig till sanningen!

Glugg mellan framtänderna - Man kan ha gula, fula eller snea tänder men det finns inget som är så fult som att ha en stor glugg. Förstår inte att folk inte skaffar tandställning. Min åsikt är att det ser förjävligt ut!

Utväxt - När man har utväxt ser håret ofräscht, fattigt och ovårdat ut. En liten utväxt får väl alla som inte färgar håret en gång i veckan men när utväxten börjar bli lång! Ta dina pengar och köp hårfärg och skippa lördagsgodiset usch!

Hissar:
Trashiga kläder - Tycker det är så jävla snyggt med lite "slampiga/trashiga/ kläder! Typ slitna converse, jeans med hål i och en magtröja och frisläppt hår! Sjukt snyggt!

Solbränna - Man ser mycket fräschare, piggare och sexigare ut. Att vara lite solbränd gör så stor skillnad på utseendet! Varför inte slösa 50 min i veckan och bli riktigt snygg?!

Tunna ögonbryn - Jag tycker det är så fult när folk går med jätte stora mörka ögonbryn. Visst, dom behöver inte vara lika smala som mina. Men noppade och helst v-böjda! Som jag som ser så "snäll-söt" ut är det jätte bra att ha v-böjda ögonbryn för att få lite attityd i det hela haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0