HISS & DISS

Hissar:
Tänker börja med att hissa Hanna Widerstedt för att hon är så jävla skön. Jag älskar hur hon beter sig, helt rätt! Och jag älskar att hon verkligen inte bryr sig om vad andra tycker, och om hon gör det så tycker hon bara det är kul om folk irriterar sig! Riktigt cool tjej.

Skinnjackor - Korta tajta snygga skinnjackor är riktigt snyggt. Till ett par jeans som sitter snyggt i rumpan, skit snyggt. Bara att det är jävligt dyrt, därför håller jag mig till H&M's fejk skinn ;)

Barnsligt betéende - Älskar att bete mig riktigt barnsligt som folk då kallar "fjortis". Typ bli full som fan och skrika, göra bus som man gjorde när man va liten, klä ut sig och gå till ica, säga töntiga ord och säga emot alla med dumma kommentarer. Hatar när folk kallar mig "jobbig, skriker, jävla fjortis". Fan släpp loss och ha lite kul, man kan bara seriös också, de kan jag med, men inte hela tiden. En vacker dag blir jag också vuxen, men det är lååångt dit hoppas jag!!!

Dissar:
Arbetslösa vuxna som lever på andra - Jag blir så irriterad på dom som sitter arbetslösa helt utan anledning.. Som vuxen kan man väl inte sitta och säga att ungdomarna är förjävliga nu för tiden som bara festar och spelar och inte sköter skolan när man själv ligger hemma om dagarna och någon annan betalar personens tv-kanaler.. Om man har en anledning så är det ju klart man ska vara hemma, men klaga då inte på att det kommer in för lite pengar!

"Rid modet" - Usch det är riktigt fult. Nu i vinter hade alla skor men en ful liten klack samt rutiga stalljackor? Snart kommer väl alla gå med ridhjälm och ridspö också..

Killar med ful stil - Hatar när killar har tighta jeans, hål i örat, fula skor med klackar eller kanske en uppvikt mössa? Ska alla klä sig som ridbögar? Fattar inte vad som skulle vara snyggt med det. Hatar också killar som är överdrivret "hiphopiga" typ jätte stora jeans stora DC skor och en tröja som går ner till knäna.. Blä

Färgade ögonskuggor - Det är så fult med typ grön, blå eller typ lila på ögonskuggan.. Lite är fint men inte så stark färg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0