Min dag

Idag har jag varit i skolan, försov mig (sliten från helgen hihi) men va med på sista lektionen. Tro det eller ej men jag och lollo satt kvar över en timme när vi slutat och pluggade. Så nu är jag klar med min svenska uppgift iallafall. Mamma och thomas är på sjukhuset med min lillebror så jag fick hämta syrran på dagis. Nu har hon somnat här i min säng, gullunge. Nu ska jag spela och vila lite så får vi se vad jag hittar på sen! Fortsatt trevlig dag på er ;) btw vart är solen?! Kör en hiss och diss om en stund också, haha leker kändis men det är roligt! Pöss


Kommentarer
Postat av: william

jobbigt att försova sig;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Earlier life" modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-19 @ 16:43:26
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0