Sexfrågor

1. Hur gammal var du när du blev av med oskulden? - 12, haha låter äckligt men jag var ju kär..
2. Vart är den bästa platsen du haft sex på? - i sängen, det är kanske ingen spänning men man kan göra mest saker utan att det blir krångligt.
3. Har det hänt något roligt när du haft sex, berätta? - Haha ja jag hatar när man får typ "fittfjärtar" när man har sex man börjar alltid skratta
4. Vilken ställning gillar du mest? - doggy föfan
5. Har du haft trekant någon gång? - Yes
6. Har du haft sex med någon av samma kön? - Nej usch, om inte 3a eller så med en tjej räknas..
7. Hur många har du haft sex med? - Det håller jag för mig själv, har ingen med att göra ;)
8. Hur ser den snyggaste killen du haft sex med? - Jadu..
9. Har du tänkt på någon annan person när du haft sex? - Ja det har hänt, alltså jag har inte låtsas att killen är en annan kille men tänker på killen som jag egentligen tycker om.
10. Om du fick välja att ha sex med en kändis, vem skulle det vara? - Svensk kändis skulle det nog vara Petter, annars Robert Pattinson ;)
11. Har dina föräldrar hört/sett när du haft sex? - Haha ja min mamma har hört..
12. Har du haft sex när andra varit inne i samma rum? - Det har hänt!
13. När du tycker någon är dålig i sängen, vad gör du då? - Gör så han kommer fort eller önskar att jag inte va där haha!
14. Skulle du kunna ha sex med någon full person? - Ja haha
15. Har du haft sex med någon på fyllan? - Jadå
16. Har du haft sex med någon du ångrar? - Jaha du
17. Hur gammal är den äldsta du haft sex med? - Haha okej tror att min pappa läser min blogg så det säger jag ej :D haha förlåt papi
18. Vem hade du sex med senast? - Mitt ex
19. Är du sugen på att ha sex just nu? - All the time haha nej det är jag verkligen inte
20. Tycker du det är viktigt att bli av med oskulden med någon speciell? - Mja.. Det är väl det bästa men egentligen spelar det nog ingen roll för du kommer ändå ligga med någon annan förr eller senare.

Porriga frågor:
21. När hade du sex senast? - hmm i veckan
22. Vem är den bästa du har haft sex med? - Haha det vet den personen själv.
23. Vem är den sämsta du har haft sex med? - Haha samma svar här
24. Har du haft sex med någon kompis? - Ja de har hänt, men det förstör vänskapen så inget råd precis
25. Ångrat någon av dom? - Ja
26. Var du kär i alla? - Nej
27. Är/har du varit en player? - Player... Hm inte inte direkt är inte de när man är tillsammans med alla?

Har du haft sex i:
Ett badkar/dusch? - Ja
På ett tak? - Nope
En toalett? - Yes
I en skog? - Japp
I en säng? - ye
I en husvagn? - Nej
I en bil? - Ja
På marken? - Ja
Hur många seriösa förhållande har du haft? - 2
När kramade du någon senaste? - Igår
Saknar du någon speciell nu? - Ja :(
Har du svårt att bli kär? - Ganska.
När kysste du någon senast? - Hm i veckan
Ångrar du det? - Nej
Är du singel? - Yes
När fick du en komplimang senast? - Idag
Har du träffat någon internetperson? - Nej
Vem vill du ha sex med? - min älskling såklart


Kommentarer
Postat av: Anonym

tkr du det är töntigt om man är 16 och inte haft sex? :P

2012-03-18 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0