Bläää

Måste verkligen ta ut mina aggressioner nu!!! Eller va de heter. Vissa saker irriterar mig sjukt mkt. Typ "hon hade knappt kläder på sig, hon är en hora, hon bad om att få bli knullad" asså vafan är det för sjuka människor? Att klä sig lite betyder väl "Oh I'm sexy look at me" INTE FAN BETYDER DET KOM OCH KNULLA MIG NU??? Och vem fuck säger är hora bara för att man klär sig lite.. Fattar inte. Alla har olika religioner och kulturer. Vissa får inte visa håret eller kroppen och vissa får det. Så då är alla med sjal eller slöja oskulder och dom utan är inte? Vafan lever folk i för fantasi värld? Och när fan blev de så konstigt att ha ett engångsligg? Vissa vill gifta sig innan och vissa vill ha lite kul efter krogen. Om man inte kan definiera ordet hora ska man inte säga det överhuvudtaget. Låt kvinnor definiera sin egen sexualitet. Hora hit och hora dit. Alla gör saker dom ångrar, som att pilla i näsan och stoppa i mun. Snälla jag som är en s.k hora varför ska du tycka illa om mig för att jag har haft mer kukar än dig i munnen? NEJ MEN TYP!! Ingen tar åt sig av ordet hora eftersom man tydligen kan säga det till vem som helst. Säg något som känns istället!;)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0