Liv

1. Vad heter du? Denise
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Tara, det ska mitt barn heta :)
3. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Mamma var bestämd ;)
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon såklart, ledartypen ;)
5. Vilken årgång är du? 1995
6. Vart bor du? Vhd
7. Bott utomlands? Nop
8. Flyttat antal gånger? Ca 10
9. Vart skulle du vilja bo? I nått varmt land, eller i typ norrköping
10. Vilken skolklass? VO11
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Mäklare

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 154 haha
2. Hur mycket väger du? Vet inte, första siffran är 4 och den andra går upp och ner..
3. Hårfärg och frisyr? Svart, långt, rakt
4. Ögonfärg? Brun
5. Mest nöjd med? Allt
6. Minst nöjd med? Vet inte, näsan kanske
7. Skostorlek? 35/36/37 beror helt på vilka skor det är
8. Glasögon? Nope
9. Har du några piercingar/tatueringar? Näsan, tungan, naveln och två fylle"tattoos" ;) som e borta snart

FAVORITER

1. Filmer? Lejonkungen 4everrrrr
2. Låtar?
3. Årstider? sommar
4. Mat/dryck? Tacos
5. Djur? Min doggiiee
6. Färg? Att ha på mig, svart o vitt, annars rosa
7. Parfym? En speciell Escada
9. Ämne i skolan? Matte, engelska, psykologi
10. Sysselsättning? Mysa med vovven, va med Lollo eller leka med mina syskon

DITT RUM

1. Stort, litet eller mitt emellan? Litet
2. Vilken färg på tapeterna? Rosa
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Rosa
4. Vad vill du ändra där inne? Vill ha ett nytt rum, men annars vill jag ha spegeltak
5. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Yes
b) Video/dvd? Yes
c) Dator? Bärbara
d) Stereo? Nej
e) Telefon? Nej
6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Gräsmatta, Massa hus
7. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, fixar mig, fast mest städar jag nog!
8. Favoritpryl i rummet? Plattången, och speglarna såklart!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0