Mama

Första gången jag såg dig mamma
visste jag att jag älskade dig med detsamma. Med tryggheten jag kände hos dig, jag visste att du skulle ta hand om mig. Med det kan jag säga dig något som, att jag älskar dig året om

Jag älskar verkligen min mamma. Hon berättade idag som hennes kompis berättade för henne. Det var en liten tjej i polen som var 4 år och hennes mamma dog, när en person dör där så har man den ligger hemma och man har öppna dörrar och sörger med släkten till begravningen. På begravningen så låg flickans döda mamma i kistan och flickan grät och tittade på sin mamma. Sen ryckte hon i mammans arm och sa: snälla mamma vakna, vakna mamma snälla! (det är en sann historia hehe) Asså shit jag började gråta, mamma med! Fatta att sånt här händer varje dag ute i världen. Jag är verkligen glad att jag har min mamma. Mamma sa också till min lillasyster: om jag skulle dö skulle inte du klara dig, men Nisi (jag) är så stor så hon skulle klara sig utan mamma. Haha gud tanken får mig att må illa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0