Saknat mig? I know

Förlåt för dålig uppdate!! Men har haft fullt upp! Idag känner jag mig lite dålig så vart hemma. Igår hämtade jag och mamma ut paket, ett från bubbleroom med skolavslutningskläder och ett från telia med fler kanaler plus en boxer till mitt rum så jag äntligen får kanaler hit upp. Har ju trots allt en skitgammal 42 tummare i mitt lilla rum haha. Om en stund ska jag städa hela övervåningen, inkl. mitt rum som är hur litet som helst men tar längre tid än att städa hela huset! Sen ska jag ta en långis med flaffe och tessans hundar. När min bror kommer hem ska vi fixa tv och de på mitt rum så ikväll ska jag ligga och fläska framför tvn. I söndags var jag och lollo på big brother live, det var verkligen skit kul! Fick träffa Camilla och Rodney och se marcelo i verkligheten! Snacka om att alla var mycket snyggare irl! I helgen kör vi all in hela helgen. Nu ska jag vila en stund innan jag går upp och städar. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0