Svårigheten med att visa vem man egentligen är ligger ofta i att man inte är någon särskild.

1. Ditt fulla namn:
Malin Denise Erlandsson Pantzare
2. Hur gammal är du? 16, fyller 17 i sommar!
3. Hur ser din familj ut? Mamma och pappa flyttade ifrån varandra när jag var ett år pga privata skäl. Min mamma har nu en ny man och två barn med honom på 2 och 4 år. Sen har jag min helbror Dennis som bor hemma. Sen har min pappa en tjej också. Sen räknar jag Lollos familj som min egen, eftersom dom behandlar mig som en i familjen! Sen får jag inte glömma alla husdjur ;) men kan man säga att jag har 3 familjer då ;)
4. Har du kysst någon i ditt liv? Ja det är väl klart jag har :D
5. Har du strulat med någon i ditt liv? Jadå det har jag.
6. Har du varit full? Inte för att skryta men ja hihi
7. Har du rökt? Ja tyvärr så röker jag ca ett paket om dagen!
8. Någon du saknar i ditt liv: Jag saknar min moster, henke och mina kusiner. Bodde hos dom förut och nu har jag nästan ingen kontakt med dom :/ Saknar också att vara med min pappa, träffar honom ibland och pratar med honom varje dag men ändå. Jag saknar också att kunna prata med min storebror om allt, nu blir det lite känsligt när vi är lite äldre.
9. Din bästa kompis/dina bästa kompisar: Min allra bästa bästa bästa vän är Louise Strömberg. Sen några jätte bra vänner och det är Jennifer och tjejerna i min klass.
10. Ett minne med din bästa kompis/kompisar: Varje gång jag är med Lollo blir ett minne, naaw ;) Jennifer och jag var på öland och det var jätte mysigt. Sen jag och dom i klassen brukar busringa lärarna det är fett kul ;)
11. Något du inte kan leva utan: Min familj och Lollo. Och Flaffe <3
12. Gillar du någon just nu? Ja då det gör jag.
13. Vad är bäst: Öl eller cider? Förut älskade jag öl men börjar bli mer och mer trött på det. Men brukar ta varannan öl och varanan cider ;)
14. Senaste filmen du tittade på? Ondskan
15. Senaste smset du fick från en kille, och från en tjej?
Kille: Just wanted to hear your lovely voice ;)
Tjej: Jaa hihi :)
16. När kysste du senast en person av det andra könet? De ni ;)
17. Om du sitter hemma på kvällen och inte har någonting att göra, vad gör du då? Äter chips och gosar med flaffe till en film.
18. Det dyraste du äger: Min hund.
19. Din musik? Jag lyssnar för det mesta på allt men föredrar reggae och så ;)
20. Bloggar du läser varje dag: Faktiskt ingen, förut läste jag Lollos men hon bloggar ju inte längre. Kan läsa nån av mina vänners ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0