Bla bla

Hej!! Idag har vi inte gjort så mycket. Kollade på Weeds hela natten så somnade ca 06:30 och gick upp 07.45. sov alltså i en timme och ändå har jag varit hur pigg som helst hela dagen förutom att jag tog en timmes powernap när vi kollade på Vampires diaries eller vad det heter. Bra serie de men, ganska mycket kopierat från Twilight däremot. Vaknade på soffan för att Mimmi kom och väckte mig för hon och Dennis hade lagat mat. Var hundvakt förut också förresten, två likadana hundar som jag har. Så jävla pinsamt när jag och mimmi satt utanför affären så kommer en dam med en STOR rotweiler och en labrador och mina små hundar skäller tills som svimmar och försöker springa fram till den där stora hunden. Haha lite pinsamt att vi satt och as garva och aldrig fick tyst på hundarna. Sen gick jag och mimmi på våran powerwalk och sen köpte vi glass och cola och fortsatte kolla på vampire serien. Nu har mims åkt till sitt haff så jag ligger hemma hos mamma i min sköna säng som jag saknar varje dag och tittar på tv med hundarna.. Ska försöka sova för ska upp klockan 7 imorgon och passa mina små syskon. Som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0