Bräänd!

Hej!! Sola i förrgår och igår så ser ut som en jävla tomat.. Ajaj. Iaf Gick upp klockan 6 imorse för jag hade tvättstuga klockan 7.. va inte lätt att komma upp för jag somna så jävla sent. Saknar att ha en mamma som tvätta, diska och städa! vill aldrig bli vuxen fy vilket tråkigt liv asså. Jobba städa jobba laga mat diska jobba osv osv. Jaja iaf så ska jag snart gå ner till tvättstugan igen, så jävla mycket tvätt sen måste jag stå inne i det där jävla varma torkrummet och hänga typ 10 påsar tvätt.
Är det bara jag som gillar de här vädret? Alltså igår och i förrgår var ju bara äckligt, idag är det skönt och man blir inte blöt och det är ljust o fint ute hihi.
Förresten var jag på möte igår med syo och jag ska börja skolan igen efter jullovet. Eller ja de blir iv nu och sen börja om gymnasiet. Så när jag egentligen ska gå mitt student år får jag börja ettan igen. Ångrar mig lite nu att jag hoppa av, men känns hopplöst att söka jobb istället för skola. För det första finns det inget jag är bra på och för det andra så har jag ingen utbildning så varför skulle någon anställa mig? Är inte ens 18 för det tredje. Kommer dock söka jobb också så får vi se sen hur jag gör :-) städare eller vad som haha! men det vill man ju inte hela livet. börjar iaf med skola nu så jag gör nånting på dagarna! Nej nu ska jag röra mig tjao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0