Godnatt

Ligger i sängen nu efter en mysig kväll med mimmi. Det där lät ju inte alls fel, inte alls. Nej men först har vi färgat hennes hår och ätit sen tog vi några öl och snacka skit. Rättare sagt så tog mimmi några och jag tog en eller två så hon somnade eller ska vi säga däckade på soffan när vi skulle kolla på vampire diaries. Men jag fortsatte kolla några avsnitt men sen blev de så varmt och trångt i den där kladdiga tvåsittsiga skinn soffan så jag tog hundarna och la mig i sängen. Men kan inte somna, är förkyld så kan inte andas genom näsan och har nyligen borrat i en framtand och har jätte mycket ilningar i båda tänderna så kan inte andas med munnen heller. Åh :( Och ska gå upp ca 07:15 imorn då min moster kommer och jag ska hjälpa henne.. Så kanske dags att försöka sova lite innan det är dags att gå upp igen. Vad hjälper mot förkylning? Nässpray? Ska gå och köpa det när jag vaknar, längtar!

Skulle inte vara helt fel att ligga vid poolen på mallorca med en kall drink och sol.... Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0