You.Me.Bed.Now

Skämt åsido!! Idag har jag inte gjort något speciellt, som sagt hade jag tvättstuga imorse så när den var slut la jag mig och sov ca en timme. Sen kom mamma hit med hundarna så va med dom och min kusin kom förbi så vi kolla på barnprogram och åt flingor. Kom nyss hem, träffade Lollo för att vi skulle sola och lämna tillbaka alla kläder som vi lånat av varandra för att våra mammor gnäller.. Det är väl de jag har gjort.

Under dagen har jag tänkt på mig själv och mitt liv. Nu vill inte jag ha uppmärksamhet men oj oj vilken bergodalbana (heter de så?) mitt liv har varit. Jag har alltid lyckats göra fel saker och det har aldrig blivit bra av nånting jag rört vid eller varit med om. Haha. Ända sen jag var liten har jag alltid gjort alla runt om mig besvikna och jag gör konstiga val och tänker aldrig på vad som händer sen. Har alltid låtit alla göra vad dom vill med mig och behandlat mig som dom vill. Har väl aldrig tyckt jag varit värd mer eller så. Jag vill inte dra upp någon speciell händelse här på bloggen i mitt liv eller hur det varit och vad jag gjort. En sak vet jag att det är alltid mitt eget fel att det inte gått bra för mig, jag vet inte varför jag alltid ska göra saker som jag vet kommer sluta illa. Men för att göra något positivt av det så har jag lärt mig mycket och jag är bara 17 år så mitt liv är inte förstört vad jag än gjort eller gör. Inte förrens nu har jag börjat tagit ansvar och stått på mig själv. Eller det har jag alltid gjort på sätt och vis men nu är det på riktigt. Jag vet vad jag gjort och jag säger inte att jag inte ångrar det som hänt men jag kan inte få det ogjort och jag mår inte dåligt över det så jag har börjat om på nytt. Det är inte så lätt att få folk att tro att man ändrat sig eller att folk ens bryr sig för det man gjort har man gjort. Men alla får tycka, tro och tänka vad dom vill. Jag bryr mig inte längre och jag är värd det bästa ;) min familj och vänner vet vem jag är och det är de enda som spelar roll. Nu låter jag som en liten fjortis som tycker synd om mig själv och ni tänker ba "åh snälla lilla du, ditt liv har inte ens börjat, gnäll inte". Men det får ni gärna tro, gör de bara lättare för mig! Hihi godnatt sov gott det ska jag imorn är det fredag = suuupa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0