Baserad på verklighet ;)

Det var en kompis till mig som kom hit, jätte långt bort ifrån för att träffa mig och gå på "dejt" men min andra vän och även träffa annat folk. Det går inte så bra på den här dejten och dom funkar inte ihop. Då har min kompis skrivit till en annan tjej ska vi sova ihop bla bla bla. Och den här tjejen tjatar på min kompis hela tiden att komma dit och träffas osv. Det roliga är nu att denna tjej har sagt att jag och min kompis är killarnas andrahandsval och hon skriver mycket till min kompis och vill träffas och så för att göra mig irriterad. Så nu är den stora frågan, vem är andrahandsval? Och min önskan är nu att min kompis bara går till den här tjejen och gör de han vill med henne så jag får känna lite glädje.. Fan vad skönt det skulle vara, för då tror hon: yes, nu har jag gjort dom sura! Hihi håller tummarna för min kompis.


Kommentarer
Postat av: Den andra vännen

Hahahah you go girl

2012-10-10 @ 21:52:52
Postat av: Den andra vännen

Hahahah you go girl

2012-10-10 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0