What goes around comes around

Zuuup?? Min dag har varit lugn och skön, gick upp vid 11 och åkte till tandläkarn imorse. I tisdags fortsatte dom med min rotfyllning i framtanden, jaa men nu ska jag komma till saken!! Det har iallafall svullnat upp i hela näsan och munnen och pga det har jag fått feber så mår inte bra alls. Så jag och oscar har typ legat hemma hela dagen och kollat på film efter film. Min bror och pappa har jobbat över så dom har fortfarande inte kommit hem än, riktigt skönt att äntligen fått vila ut sig. Förut tog vi ett varmt bad och nu dricker vi te, som två jävla pensionärer :-) men det behöver man ibland. Imorn har jag tvättstuga och egentligen soc möte men tror jag ska skita i allt och bara ligga hemma. Känns inte så frestande att gå och partaja med feber. Iallafall nu ska vi ta en cigg och sätta på en film. Kanske sova snart så man vaknar normalt och kanske kan röja lite här hemma ;-) hehe har ni märkt att jag försöker låta vuxen och duktig , egentligen är jag en skrikande fjortis som inte kan nånting ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0