HEJ

Hello saknat mig? Dum fråga, såklart! Sitter hemma med Mimmi och kollar på tv och äter chips och dricker cola. Flaffe är med också hihi, som jag saknat han.
Ja dom senaste dagarna har jag bara vart med oscar och gjort saker osv. Skönt att slippa tjejer ett tag asså, skit snack hit, skitsnack dit. Man tror att ens vänner ställer upp men har märkt att allt bara är skitsnack.. Blä. Orkar inte bry mig, älskar att bråka med människor. Hihi. Sen så får jag höra varje dag att ett visst par tjejer sitter och skriver om mig på nån jävla blogg? Hallå ge upp, som om jag skulle läsa.. Haha skulle ju va på dåligt humör hela dagarna. Men svar på tal iaf: Spelar ingen roll om jag får betala de är de värt ;). Eftersom de ska hända så mycket för mig tydligen! Jaja fuck that nu sjönk jag till samma barnsliga nivå.
Jaja back to reality! Varför lägger sig ALLA i mitt liv? Så sjukt jävla trött på de, alla kan inte få ett lika perfekt liv som mig.. Hallå jag ska bli mamma, jag e vuxen nu ;) ska kolla tv nu puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0