Seeeg

Idag fick pappa veta att han fick lägenhet, så han fick nycklarna på en gång idag! Så har varit där och packat upp lite och ätit och varit med pappa bara. Känns som det kommer att bli bra. Har aldrig riktigt bott med pappa i hela mitt liv så ska bli skönt att bli en familj på nytt liksom hehe ;) har lite ångest att jag ska flytta ifrån mina små syskon men dom kommer ändå bara att bo tio minuter bort så kan ju träffa dom när jag vill men det är inte samma sak som att bo med dom liksom.. Men men :) Nya tag nu, nu ska allt bli bra och lugnt! Lång dag för mig imorgon. Ska först förbi min gamla skola för att prata med min mentor om jag får gå kvar eller inte och sen åka hem och packa mina saker. Från och med imorgon bor jag nog hos pappa. Även fast vi inte har någon tv eller internet. Vi får sitta där med värmeljus och en kortlek som jävla luffare haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0