Tröttast i världen

Helloo! Fyfan vad jag är trött idag.. Somnade ca 3 inatt och gick upp vid 7, inte kul. Idag var jag i min gamla skola, alltså Tessin där jag gick förra året och pratade med min mentor och rektorn. Både bra och dåliga nyheter. Jag fick gå kvar, vilket innebär att jag inte pluggat ett helt år i onödan men nu har jag ingen anledning till att hoppa av skolan. Har fått allt serverat på ett silverfat! Så kanske är dags att ta vara på det. Jaja! Iallafall imorgon ska jag vara hemma från skolan så att jag kan börja ställa in sängen och packa grejen inför flytten. Mitt nya schema suger! Idag slutade jah halv 5 så jag var hemma ca halv 6.. Då hinner man inte göra nånting.. Så imorn ska jag packa allt och försöka bli lite klar. Sen ska plugga. Har lite kvar att göra som måste vara inlämnat på måndag. Åh, om ni undrar varför jag bara pratar om skolan och ingenting så är det för att jag är så stressad och sjukt trött :(..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0