Apr. 01, 2013

Polisen ringde mig nyss, BrA nyheter. Ni vet det där med våra legg och bilrutan? Det som hände var att det va en tjej som ropade svenne horor helt från ingenstans när vi går förbi och då säger lollo: men kom då ditt fula jävla fetto (hon va skit stor) och jag tänkte ba nej nej nej tyst lollo haha. Så knuffar hon mig så jävla hårt, alltså jag flög med huvet i marken som en liten vante. Omg blev så jävla irriterad vem fan tror hon att hon är (?!) Och sen så börjar hon och lollo och typ slå varandra, det enda jag såg va att hon fan typ lyfte lollo i håret värsta stålmannen och lollo ba slår henne typ 10 ggr i ansiktet haha vi var ju inte bara LITE underlägsna, tänkte ba omg hon kommer slå ihjäl lollo nu, fick panik så jag slog henne de hårdaste jag kunde med en flaska i ansiktet och jag blev skit rädd för det ba flög glas så jag tänkte shit ifall hon skärt upp ansiktet eller något. Men det va ingen fara, va tydligen inte så stark som jag trodde haha.. Men vad skulle jag göra, hon skulle slagit ner oss tio gånger om hahah! Och nånstans där emellan så har lollo sparkat sönder någon bilruta (?) som tydligen var en vakts. Haha fatta ingenting om den där kvällen. Men efteråt när polisen va där så stod hon där och blödde näsblod och lollo ba: har du ont i näsan eller fetto? Haha alltså dog av garv. Men polisen sa iallafall nyss i telefon att det kommer att läggas ner men vi kanske får betala bilrutan bara. Men ni behöver inte oroa er fick bara en jävligt stor bula i huvet och lollo hade lite sår på benen, så det är ingen fara! Ingen skada skedd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0