Apr. 01, 2013

Hej jag har inget liv

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Jag skulle fundera på att ge honom lite bättre sex kanske. Såklart han går till någon annan om han inte får det han behöver av mig!

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Ja. Så att hälften av allt är mitt när vi skiljer oss! Nej jag skoja, eller jag skoja inte men det är ju inte därför jag vill gifta mig. Men jag ska gifta mig med den jag skaffar barn med.

Blir du lätt kär?
Nej jag har skit svårt för det faktiskt. Träffade en helt perfekt kille förut men jag va skit elak mot honom för jag kände inte nånting. Om jag inte känner något direkt så kommer jag inte att göra det heller. Oftast! Men om jag blir kär så blir jag helt fast. Har varit verkligen dö kär en gång och det tog mig väl 3 år att glömma honom eller "få bort känslorna".

Hur många killar har du vart tillsammans med?
Alltså kan väl säga att jag har haft 1 riktigt seriöst förhållande, var dock inte kär i honom. Tyckte såklart om honom men vi var tillsammans i 7 mån sen tröttnade jag hehe.

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?
Faller för känslokalla idioter, ju mer dom behandlar mig som skit ju mer vill jag ha dom. Vill ha det jag inte kan få. Kan inte säga vad det viktigaste är, han måste va perfekt ifall jag ens ska bli intresserad haha!

Vad är det mest avtändande du vet?
Killar med FÖR bra självförtroende och någon som skulle kunna säga hora osv till en tjej, eller behandla någon som en. Usch skulle jag höra det skulle jag bli så jävla äcklad. Man ska ha respekt för alla tjejer, spelar ingen roll hur man är eller hur man ser ut.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Inte viktigt alls. Det är nästan bättre att inte ha det, mycket intressantare och man kan lära sig av varandra.. elr nått!

Hur länge varar dina förhållanden?
Lite längre än ett halvår har det varit men det är ju för att jag inte varit kär haha.

Har du fått ditt hjärta krossat?
Hehe kan tror jag man kan säga va..

Vad är det mest romantiska du varit med om?
Hmm jag vet inte, gillar inte romantiska saker så mycket, känns så töntigt och uppgjort haha

Hur raggar du?
Jag raggar inte, jag blir uppraggad

Har du en ”utseendetyp” hos killar?
Bruna ögon (!!) nästan ett måste! Mörkt hår. Inte för att skilja på svenska och utländska men jag gillar oftast inte svenska killar! Det utseendet är inte min grej, men såklart det finns massa snygga svenskar. Men skulle aldrig gifta mig eller skaffa barn med en svensk

Beskriv en perfekt första dejt:
Brukar inte gå på dejter men ifall båda vill träffas igen så har det gått bra

Vem var din första kärlek?
Haha det var marcus. Jag var typ kär i honom från att jag var 2 år (eller sen jag kunde överhuvudtaget tänka) tills jag blev kanske 13 år. Nu är vi som syskon, har känt han sen jag föddes och han har varit bästa vän med min bror hela livet och han bor här med oss också.

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Om man är kåt och båda vill ligga så varför inte? För vissa kan det kanske kännas oseriöst men för mig spelar det ingen roll. Sex är viktigt så man kanske vill veta om det är nått att ha, haha närå men det är klart man kan, kör på ba

Vad tycker du om one night stands?
Been there, done that... Överskattat.

Hur är du som flickvän?
Ganska lätt tror jag, men inte hela tiden kan bli jävligt arg också haha. Jag klarar inte av när någon bestämmer över mig men om jag tycker om någon så kan jag nog va lite tofflig och ta order hahah. Men jag skulle aldrig ringa tusen gånger eller sätta några regler. Det funkar inte så. Svartsjuka är bara så idiotiskt för varför skulle ni ens va tillsammans om han va intresserad av någon annan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0