Apr. 01, 2013

Ja vakna för ca en timme sen, sovit 3-4 timmar men kan inte somna om. Hehe vi bor ju i lägenhet med tvättstuga och jag och lollo ska ta hand om tvätten men vi har inte pallat tvätta på skit länge så ska gå till mamma snart och lämna tvätt. Men snart renoveras de här så vi får en jävla tvättmaskin, vem pallar gå till en fattig tvättstuga, det är ju skit pinsamt. Skulle kunna springa 3 varv runt jorden känns det som. Mår skit bra idag och är på as bra humör. Skönt känns som de va länge sen! Tror nog det är för att jag hörde så mycket skitsnack igår, blir stark av att människor inte gillar mig och tycker saker om mig, det höjer mitt självförtroende fast det redan otfast är top 10! Om jag ska va ärlig så är jag bäst på att irritera folk och få folk att tycka illa om mig, det är så kuuuul. Tänkte på en sak förut, det är aldrig någon som har kallat mig ful, det måste ju vara bra iaf antar jag hihi ;) hörs senare puss

HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0