Apr. 02, 2013

Ligger i sängen och lyssnar på musik. Jag lyssnar på musik hela dagarna, det bästa som finns!! Haha jag och Lollo brukar sitta och sjunga skit högt så min bror och marcus blir galna, helt tondöva är vi. Sen har vi en granne som vi hatar så Lollo brukar sjunga att hennes kille ville ligga med henne osv med helt öppna fönster och gud vad hon hatar oss.
Men nu är jag trött på att aldrig sova. Hur kan jag va så pigg? Sover ju max 3 timmar per natt och dygnar 2-3 dagar i veckan. Har varit så i några månader och jag fattar inte hur jag ens orkar stå upp.. Nu ska jag ta en cigg sen försöka sova, lycka till deniiiiise.. Saknar Lollo :(

"Don't let yourself be controlled by people and your past"!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0