Apr. 03, 2013

Shuuue. Ligger i sängen och lyssnar på musik, vilket inte är en bra idé, för då brukar det komma fel låtar med fel texter så jag blir ledsen haha!! Iförsig älskar jag att gråta det är så jävla skönt. Har olika perioder, förut grät jag aldrig, nu gråter jag hela tiden hahah. Får ta och skärpa till mig nu ;) ska snart gå hem till mamma och sova där för jag måste ta min lillebror imorn när dom åker, så ska jag gå och lämna han till sin barnvakt för det tänker inte jag vara hihi ! Här är jackan förresten, nu har jag 3 skinnjackor, en rosa, en jeansjacka, en pälsjacka, och en sån här vanlig svart jacka med luva typ. Så har 7st sommar/vårjackor. som jag aldrig kmr använda haha.. kommer ha min gamla vanliga haha looove till den. Men vill ha en beige skinnjacka bara!!! Kanske ska köpa skor ist för skitjackor som jag aldrig använder, har ett par skor som jag använder. Ska köpa några nike eller adidas, sneakers, har ett par helt nya hemma men dom är lite små så ska nog beställa ett par ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0