Apr. 04, 2013

Inte för jag bryr mig vad ni tycker men det är någon som säger att jag viker ut mig på mina bilder osv. Och vill bara säga hur jag ser på saken.
Tex den här första bilden så kan jag inte förstå på vilket sätt jag viker ut mig, om jag vill visa min mage eller någon annan kroppsdel så gör jag de om jag vill och när jag vill utan någon annans tillåtelse. Vissa dagar är jag nöjd med min kropp och jag tycker det är bra att vara stolt över sig själv och vilja visa upp sig, det är en bra egenskap att ha bra självkänsla och självförtroende och jag känner inte att jag har visat för mycket och det enda som spelar någon roll är vad jag känner, ni andra har ett val, titta eller titta inte.
På nästa bild kan jag dock erkänna att den är lite "utmanande" och vissa kanske tycker den är slampig. Men herregud, "du vill bara ha likes", haha nej jag bryr mig inte, men herregud jag är väl inte lebb såklart jag vill ha killars uppmärksamhet ;).. Men jag är en fjortis och jag älskar att visa mig och jag mår absolut inte dåligt av det och jag tänker verkligen fortsätta med det så ni vet det, so if you don't like it sluta läs min blogg, följ mig på instagram och ta bort mig som vän på facebook. Inge mer med det? Se, så lätt man slipper tjafs :D hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0