Apr. 04, 2013

Gick till mamma imorse som sagt, när jag kom dit så sov min lillebror så jag hängde tvätt och så hann jag precis sätta mig ner och titta på tv och så vaknar han. Det första han gjorde var att hitta en godispåse och jag ba nej du måste äta en macka först och så blev han skit arg och ledsen så jag ba aaaja ät. Orkar inte bråka med barn alltså dom skriker ju tills dom får som dom vill. (bra barnvakt hehe) sen lyssnade vi på musik och han kissade ner hela golvet typ, han är lite efterbliven och använder blöja fortf för att min mamma är en hönsmamma, men han hade typ tagit av sig den så fick torka överallt och duscha han osv! Euw. Nu är vi iaf hemma hos mig, så jag kan få med pappa till affären för jag behöver cigg!!! Sen ska jag lämna han sen ska jag till mamma och duscha och sen fixa lite grejer.
Haha han ser helt efterbliven ut men han har inte downs eller något han har bara glasögon och om han tar av sig dom så kollar han snett åt alla håll som på bilden hahah döör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0