Apr. 04, 2013

1. Vad heter du? Deniiise
2. Hur gammal är du? 18 ;-) hehe..
3. Vart bor du? Vagnhärad och rätt mycket hos min bästa moster i nyköping
4. Hårfärg? brunt eller svart vet inte
5. Ögonfärg? Ibland bruna, ibland gröna, lite gula
6. Hur lång är du? 160 kanske, okej överdrev lite då
7. Kär? Nja inte riktigt
8. Singel eller upptagen? Singel fast man kan säga upptagen för jag vill inte hålla på med någon eller nått sånt
9. Hur många har du kysst? Haha inte vet jag
10. När och vem kysste du senast? I lördags tror jag, hemlis
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Haha usch ja, hur mycket jag än vill glömma det så har jag och lollo gjort det, jag spyyyr!! Hahahh
12. När hade du senast sex och med vem? Hemlisss..
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 7 mån
14. Dumpat någon? Hehe ja, jag va så taskig för han sa emot mig så jag ba stick härifrån, sen skrev jag på sms att de är skiiit slut, så slut de bara kan bli. Vem gör så?? Haha love me!!
15. Blivit dumpad? Ne men dissad
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Mörka, mörkt hår, mörka ögon. Självständiga!!!inte gör som sina kompisar säger och tycker, snälla
17. Vad har du för mobil? Iphone 4s...
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Slösat upp det på massa skit bara, och opereta tuttarna hehe
19. Favoritland? Mallorca, eller spanien kanske man säger?!
20. Favoritfärg? Rosa svart vit
21. Film?
22. Bok? Jag är zlatan ibrahimovic
23. Killar eller tjejer? Killar?
24. Vad gillar du mest med dig själv? Utseende? Hm, mitt ansikte
25. Vad gillar du minst med dig själv? min näsa
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – mamma
27. En person du älskar – pappa
28. En person du hatar – några äckliga tjejer i nyk som går på hotell resturang hihi
29. Ut och festa eller myskväll? Feeesta
30. Saknar du någon just nu? Jaa!..
31. Vad är det bästa som hänt dig? - att jag fick som en smäll i huvet så jag började tänka och tog tag i mitt liv och började bry mig om mig själv.
32. Beroende av något? Cigg, cola, lypsyl och sex. skämt åsido
33. Ditt livs största misstag? Att jag verkligen svek min familj en gång och mamma mår fortfarande skit av de och min syster är ledsen ibland fortfarande.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Lollo
35. Har du några tatueringar? Ne
36. Piercingar? Näsan tungan naveln
37. Vem är mest lik dig? Min lillebror, på sättet
38. Har du någon förebild? Kim kardashian, omg omg
39. Vad ska du göra idag? Gå och lägga mig
40. Vad är det värsta du vet? Kärlek
41. Vad är det bästa du vet? Vänskap hihi
42. Vad åt du senast? En macka
43. Vad vill du ha just nu? Cola
44. Vad köpte du senast? En skinnjacka, naglar och cigg
45. Vem är din favorit kändis? Kim, jessica alba
46. Vilken är din favoritställning? Haha!!!
47. Tränar du? Nee
48. När går du och lägger dig? Olika
49. Vad är klockan nu? 01.20
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja, finns något eller några saker som fattas men man kan inte få allt här i världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0