Apr. 04, 2013

Nu sitter JAG (i fortsättningen så kommer det att vara jag och inte VI) och kollar på tv med pappa och dricker oboy och äter macka. Det va jävligt äckligt för att allt jag äter ba degar sig och vill bara komma upp och tänk en seg limpa som fastnar i halsen haha euw. Ska gå en snabbis med hunden sen ska jag gå och lägga mig och lyssna på musik och försöka somna för jag ska upp vid 5-halv 6 och hämta min bror och lämna han hos min moster. Kanske ska hinna sova någon timme iaf.

Är trött på att ge och ge och aldrig få något tillbaka. Ska aldrig mer ställa upp för någon, för när jag själv behöver något så finns ingen där. Nej men Denise behöver väl aldrig hjälp, hon klarar allt själv. Ne usch vad trött jag blir. Orkar inte va så jävla snäll längre, och det tänker jag inte heller. Nu ska bitchen inom mig som gömt sig ett tag komma tillbaka ;) hehe så kom nu och försök dra nytta av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0