Apr. 07, 2013

Blir så glad att få sånna här kommentarer av min pappa, visst kan de bli lite jobbigt när ens föräldrar stalkar en, men jag lägger upp hemlisar på insta ;) som inte mamma och pappa får se!! Har den bästa pappan som finns även fast jag får vara lite mamma åt honom. Båda mina föräldrar är dom bästa! Mamma också <3 man känner verkligen när någon verkligen gör ALLT för en. Det gör mina föräldrar och min mamma får jämt skämmas och skydda mig och hon försvarar mig ända till döden. Och så fort jag behöver hjälp med något så hjälper hon mig, min små syskon kan inte få en bättre mamma. Pappa ställer upp på allt också, gör allt för mig, allt för att jag ska vara glad. Och det är verklingen inte nån av deras fel att jag är som jag är. Är inte alls den där fina smarta tjejen som det går bra för som en mamma vill, men det spelar ingen roll för vad jag än gör för val eller tar för beslut så är mina föräldrar alltid bakom min rygg! Love love love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e snygg

2016-03-29 @ 23:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0