Apr. 09, 2013

Du heter?
Denise

Du kallas för?
Isa nisi nisse, ja det är bara min familj alla andra säger bara denise

Låt som du sörjer till när du är ledsen?
Jag har en låt som jag alltid blir ledsen av att höra men kan inte skriva den här för det finns någon som vet för mycket ;)

Beroende av?
Cigg, Mcdonalds och min plattång alltså jag plattar ALLTID håret. Sen är jag beroende av sex och Louise hihi

Vad tror folk om dig?
Jag vet inte riktigt vad det är folk tror. Men det jag själv har fått höra är att många tror att jag har legat med typ 50 pers? Eller mer?! Och då frågar jag mig själv, är ni helt dumma i huvet? Jag är inte ens i närheten av så många. Kanske har en längre lista än andra men ska man snacka skit så behöver man ju inte överdriva för har man haft 50 kukar i sig så aa.. då har man det och det ligger på ens eget samvete och man väljer det själv men usch tanken är bara sjuk.
Jo sen är det många som frågar mig och Lollo om vi knarkar och det har varit anmälningar på soc hit och dit? Men det blev ju bevisat att vi inte alls överhuvudtaget tar droger på pissproven vi fått göra. Haha vem orkar hitta på? Vem orkar ens lägga sig i någon annans privat liv? Vi har provat många droger och man kan inte säga att man är en knarkare när man är ung och provar på dumma saker.. Herregud såklart man vill prova allt. Men vi vet vad vi gör eller gjorde rättare sagt, vi umgås med "pundare" och jag ser verkligen inte dom som sämre personer än dom som inte tar något. Snarare mycket skönare haha

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon eller min röv haha

Hur imponerar man på dig?
Var dig själv, bry dig om ditt eget, gör som du själv känner, skit i vad andra tycker, hur enkelt som helst!

Brukar du skratta för dig själv?
Haha ja när jag och Lollo inte är med varandra så smsar vi och skriver på facebook och spelar spel med varann osv och då skrattar jag hela tiden och sen kan jag tänka på något roligt och garva för mig själv

Vad står det i ditt senast inkomna sms?
"Förlåt babe, råkade somna<3" haha

Vart bor du?
I vagnhärad eller hos extrafamiljen i nyköping

Trivs du där?
Jaaa, alltså vagnhärad är så perfekt för det är nära till sthlm, nyk och södertälje och plus att man kan fan gå med pyjamas till affären, lämna dörren upplåst när du åker utomlands i en vecka, alltså man behöver inte bry sig om nått.

Har du haft 6 idag?
Nej

Hur svarar du i mobilen?
Hallå

Vem ringde du senast?
Hemligt!!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Det va ett lååångt samtal haha!

Brukar du komma i tid?
Nej, har ingen tidsuppfattning, jag tror typ det gåt 10 min när det gått en timme eller så tänker jag på annat och glömmer tider

Hur känner du dig nu?
Glad ändå ledsen. Trött ändå pigg. Hungrig, ska nog väcka Lollo så vi kan gå och handla nuuu

Vanligaste färg på dina kläder?
Svarta

Vad tycker du om fötter?
Usch det är så äckligt med fötter, målade tånaglar är ett måste (på tjejer) då ser dom inte lika äckliga ut iaf.

Vad saknar du?
Sommaren, det är så mycket som händer då, längtaaar

Hade du en bra kväll igår?
Hahaha det hade jag verkligen, vi va i bk tidigt på kvällen och de va så jävla kuul haha

Favoritdryck på morgonen?
Cola eller oboy

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Brukar inte lägga mig ;) men det är helt olika asså

Är du blyg?
Ibland faktiskt, om det är en jätte snygg kille eller någon jag är intresserad av eller någon helt ny. Men oftast är jag verkligen inte blyg hehe

Sysslar du med nån idrott?
Hahah neeheee

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jajaja vad e kärlek

Har du spytt offentligt?
Haha ja spydde vid vägen i bk mitt på dagen för några veckor sen, så jävla pinsamt!! Hahah

Vad skulle du göra om du var tjej/kille för en dag?
Ha sex, behandla en tjej som en prinsessa, runka, duscha bland massa killar typ efter idrotten eller något, slagit ner någon

Är du nöjd med ditt liv?
Ja men det kunde väl vart bättre, men ska inte klaga

Är du bortskämd?
Nej inte precis men jag får iaf typ allt jag vill ha. Jag va lite bortskämd förut och liite fortfarande, skriker lite typ så blire alltid som jag vill hihi :))) vad har man sina föräldrar till? Om dom aldrig hade pengar skulle jag aldrig prata med dom ens

Vad gör du imorgon?
Inga planer tror jag!

Vad är det värsta du vet?
Att vakna bakis och läsa igenom sina sms, haha omg man säger ju allt vad man tycker osv som man ska egentligen ha för sig själv.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Louise, the one and only

Vad är det finaste du fått?
Min hund

En speciell dag du minns?
Jaa, för kanske 2 månader sen, eller mer, min favorit dag

Du samlar på?
Ingenting

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen..?

När grät du senast?
I fredags, så det va ett tag sen faktiskt, har varit på bäst humör dom senaste dagarna

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Dela hälften med Lollo och bara supit och shoppat, kanske åkt utomlands

Vill du gifta dig?
Ja

Vill du ha barn?
Ja

Är du musikalisk?
Nej?

Vad dricker du helst när du är törstig?
Cola

Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej

Har du nångång gråtit dig till söms?
Ja

Biter du på naglarna?
Nej blää tänk allt man petat på fan va vidrigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0