Apr. 28, 2013

Hej, nu ska jag va igång igen! Haha gud vad jag saknat min lilla dagbok ;) och ni med vet jag. Men iaf igår fyllde Lollo år så vi fira henne och idag har jag typ städat, fixat disk osv. Sen gick vi till stan för vi skulle handla lite små grejer. Sen reta vi någon tant som alltid frågar oss om cigg och pengar, hon är värsta pantletarn haha. Men iaf vi sa att vi inte hade cigg osv sen satte vi oss i någon lekpark i solen, men efter det va hon kvar utanför ica så vi rökte precis franför henne och våra drickor hällde lollo ut och sen mosa dom där burkarna och så räknade hon sina pengar framför henne och allt. Haha så dryg.
Nu sitter jag på bussen så hörs senare pöss

"Att vara sig själv i en värld som ständigt försöker få oss att vara någonting annat är den största bedriften."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0