Feb. 05, 2013

Idag har jag varit skit duktig, mamma kom och väckte mig så åkte vi till nyköping för vi skulle på möte men det var tydligen fel dag så vi åkte till max och åt, jag åt sallad ;) tro de eller ej. Fast tog ju såklart en hamburgare också men sallad till ;) hihi. Mamma blev helt chockad. När jag kom hem tog jag med min lillebror och vi har badat och städat. Har städat hela jävla dagen, blev precis klar fast är inte klar egentligen finns de massa att göra men nu orkar jag inte mer. Åh älskar min lillebror har saknat han så mycket!
Nu ska jag kolla buss och åka o sola osv. Imorn ska jag och Lollo till polisen, Igen, som vanligt. Vad kan det vara? ;-) riktiga kriminella gangsters är vi, haha nej då! Nu ska jag ut med hunden pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0