Feb. 05, 2013

Ja tja kom hem till vhd för en stund sen har varit hos Lollo ett bra tag nu, haha mitt andra hem, älskar henne och hennes familj <3
Sitter och snackar med min bror men ska gå och lägga mig när som helst för jag ska upp tidigt imorn och väcka pappa och sen på möte. Eller ja inte möte, det är några tester för att jag ska börja övningsköra. Nån gång hehe ;)
Ja.. Har inget att säga.. Jag och Lollo gör iaf inget speciellt på dagarna är med några vänner och tar de lugnt. Finns inte så mycket att göra men det är skönt. Dock ska Lollo börja skolan i mars så då blir det rutiner igen, inge jävla vända på dygnet och skita o att sova. Ser helt sliten och förstörd ut, har inte solat på länge, så är helt vit med svart hår och världens gropar under ögonen. Sover alldeles för liiite!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0