Feb. 06, 2013

La mig nyss i sängen med min bebi, träffade louise o solade osv. Förresten så ska de alltid bli ett jävla gnäll om man råkar lägga ut en bild på kroppen lite, herregud. Jag älskar att göra saker som folk tycker att man inte ska göra, Bara för att visa att jag gör vad jag vill och skiter i alla andra hihi ;) Men ärligt så tror jag det handlar om avundsjuka, för om en tjej med fin kropp lägger ut så ba: jävla slampa bla bla, men om någon tjockis etc gör det så tycker alla det är roligt och inget horigt alls. Öh ah nu skriver jag om ingenting är skit trött, men iaf så ser alla på stranden och på sommaren överhuvudtaget, man ska väl få sig ett runk under vintern också.skämt åsido Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0