you've heard what I've done, not what I've been through

men som jag har sagt en miljon gånger, jag bryr mig inte vad folk  tycker och tänker om mig. så länge det inte är någon jag bryr mig om så får folk säga vad dom vill. Jag är den enda som vet sanningen om mig och hela mitt liv och det är de enda viktiga, att jag mår bra och jag har skit bra självförtroende och självkänsla. Kanske därför jag INTE LÄGGER MIG i andras liv, eller överhuvudtaget bryr mig, för jag älskar mig själv och då behöver inte försöka trycka ner någon annan för att få känna sig lite bättre själv. 
Förstår inte varför man måste ta allt så seriöst och va så fin och bra. herregud jag är 18 år och mitt liv har knappt börjat, de finns miljontals städer och länder att flytta till så varför inte göra bort sig och ha lite kul. (MENAR INTE SEX, som ni nu förknippar det med). men allt bara. Hur orkar man tänka hela tiden på vad andra ska tycka.. SLÄPP de. nu vet jag inte ens själv vad jag pratar om, nu ska jag o lollo fortsätta kolla på fotboll. sexiga killar mhm omg 
Ja just det, har ju inte sagt någonting men vi har varit barnvakt hela veckan, börjar faktiskt bli duktig med barn. för ca ett halvår sen skulle jag aldrig klara av att ta hand om ett barn. mamma lämnar mig knappt själv med mina små syskon för jag kan verkligen fliiiippa på barn när dom inte lyssnar eller tjatar osv. men nu vet jag precis hur jag ska göra och jag är lugn hela tiden och pratar med barn som man ska prata med barn. Och har liksom ansvaret för en 7 mån gammal bebis. matar henne byter blöja, TILL OCH MED BAJS, två gånger och jag trodde jag skulle dö höll på att spy flera gånger usch usch... hahah, men har tänkt på hur mycket jag har förändras på bara ett år ungefär. Jag har typ blivit vuxen och tråkig. men det är skönt att för en gångs skull kunna göra mina föräldrar stolta över mig. hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0