Jan. 05, 2013

Hej bloggen! Kan ju lova dig att jag har jävligt ont i kroppen, gick typ 2 mil med klackskor och dansade med dom hela kvällen och så har vi suttit på pendel och bussar säkert 4 timmar. Fyfan vad skönt att lägga sig på sängen med utsträckta ben och fötter, låter som ett litet fetto haha. Vill sova, men de blir ju inget av med det. Har inte sovit nånting inatt och lär vara vaken inatt igen eftersom det är lördag. Igår va vi iaf ute i stockholm, lika lyckat som vanligt. Värsta snyggingen som jobbade i baren sa massa gulliga saker till mig, gissa vad jag tänkte.. "hmm gratis drinkar" och efter det kommer jag inte ihåg något, nej skoja men men nu ska vi väl fixa till oss lite innan nästa buss går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0