Jan. 31, 2013

Kom hem för en stund sen efter en vecka i mitt andra hem haha! Usch vad jag hatar "vuxenlivet" eller snarare de ordentliga livet. Nu när jag kom hem så har jag satt på en tvättmaskin och varit och handlat och gjort saker som ni andra gör. Hur fan pallar man leva ett så tråkigt liv som att gå till skolan, komma hem äta duscha plugga va med kompisar sova jobba städa dricka kaffe diska gå till skolan. Nej usch. Jag älskar att inte ha tider att passa, de finns inga måsten i mitt liv jag kan bara göra vad jag vill. Visst, ni tycker säkert att jag inte kommer komma nånstans med mitt liv men det vill jag inte heller. Vart ska jag komma? Till mitt hus och mitt jobb, min volvo fyra barn och hund? NEJ tack :)
Sov 17 timmar inatt?! Hur fan kan gå till? Kommer aldrig somna ikväll och jag som vill somna tidigt eftersom det är fredag imorgon och vi ska supa osv osv! Men nu ska jag säga åt mina slavar att laga mat och snart kommer mina syskon hit så ska dra puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0