50 frågor om mig själv

1. Vad heter du? Denise
2. Hur gammal är du? 18
3. Vart bor du? Vagnhärad + nyköping
4. Hårfärg? Svart brunt
5. Ögonfärg? Brun gröna
6. Hur lång är du? 160 kanske
7. Kär? Nej inte kär, men tycker om någon
8. Singel eller upptagen? Singel är jag, men just nu upptagen för jag orkar inte med killar
9. Hur många har du kysst? Kysst? Inte så många, men pussat e nog ett par stycken
10. När och vem kysste du senast? 2 veckor sen och det säger jag väl inteee
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Haha för länge sen, jag som har lebb fobi
12. När hade du senast sex och med vem? Typ 2 veckor sen
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Halvår
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Blivit dissad mer
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Bruna ögon, helst lite brun, fastnar oftast för svåra killar, vill ha de jag inte kan få haha. Inte nån som är på och måste va så gullig hela tiden och tofflig, det e bara jobbigt. Såklart säga nått gulligt men inte hela tiden.
17. Vad har du för mobil? Iphone 4s
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Köpa en lägenhet, köpa silikon tuttar, supa och leva livet med Lollo
19. Favoritland? Mallorca
20. Favoritfärg? Svart och vitt
21. Film? Kommer inte ihåg vad den heter, men det är en tjej som tappar minnet och inte kommer ihåg sin pojkvän
22. Bok? 14 år till salu
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? På sättet: att jag inte bryr mig om allt annat och gör som jag vill. Mitt utseende kanske mina ögon och min mage
25. Vad gillar du minst med dig själv? Min näsa. Att jag aldrig kan släppa nånting som jag har bestämt mig för och att jag inte tänker innan jag pratar.
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Lollo
27. En person du älskar – Min familj
28. En person du hatar – En skit jobbig kille som jag bara vill slå ihjäl
29. Ut och festa eller myskväll? Festa
30. Saknar du någon just nu? Ja
31. Vad är det bästa som hänt dig? När jag fick min vovve, han e som mitt barn
32. Beroende av något? Pengar
33. Ditt livs största misstag?
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Lollo
35. Har du några tatueringar? Nej men jag ska göra en skit snygg snart
36. Piercingar? Naveln, näsan och tungan
37. Vem är mest lik dig? Min syster
38. Har du någon förebild? Mamma
39. Vad ska du göra idag? Gå och sola, åka hem och fixa lite, kanske till märsta senare. Sen till nyköping för att vara barnvakt imorgon
40. Vad är det värsta du vet? Folk som tar och tar men aldrig ger något tillbaka. Man ska alltid ställa upp för alla andra men det är ingen som ställer upp tillbaka.
41. Vad är det bästa du vet? Sommar
42. Vad åt du senast? Mackor
43. Vad vill du ha just nu? Håller det för mig själv så jag slipper göra bort mig xD
44. Vad köpte du senast? Cola
45. Vem är din favorit kändis? Jessica Alba
46. Vilken är din favoritställning? Haha det är privat
47. Tränar du? Nej sånt orkar inte jag. Ne men vi ska prova gymmet nästa vecka
48. När går du och lägger dig? När jag är trött
49. Vad är klockan nu? Halv 8
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja det är jag. Finns något som fattas och något jag vill ändra på men jag är nöjd.


Kommentarer
Postat av: TB

Filmen heter 51 Dates

2013-03-07 @ 01:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0