godnaaatt

kom hem för ett tag sen från sthlm, nu ligger vi i soffan och kollar på film. världens sämsta film dessutom.. mackan laddar ner tecknade påskfilmer till oss som om vi är små barn, hehe. är på skit dåligt humör alltså, vill ba gråta. men jag sånt gör inte jag hallå, too perfect. ne driver men alltså kan inte slappna av är orolig för nånting.. Låter bara dagarna gå och försöker glömma men jag vill inte glömma men jag måste glömma and let it go men får ont i magen av att tänka på hur det kommer bli och jag vet hur det kommer bli men jag önskar att det inte behövde bli så men så måste det bli. för dig. (jag är inte full) saknar någon bara. nu ska vi kolla klart sen tror jag vi ska sova är trött hehe.. natti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0