heeej

hahahah alltså den här senaste veckan har varit helt galen, haha bästa veckan på läääänge. haha förra helgen va en av dom bästa i hela mitt liv, va på bästa krogen och vill inte ens berärtta vad vi gjorde där hahaha förutom att typ dansa o va skit packade o bli utslängda. haha dagen efter när vi kom dit så va vakterna skit sura för vi typ skrek utanför och vi va skit fulla och röjde, så dom ba; ni åker ut med huvet före om ni är som igår. så vi fick typ gå och fråga dom ba; är de okej om jag dricker en öl nu, kolla jag är väl inte så full haha! men nu e vi homies med dom, vet att dom älskar oss fast vi är skrikiga fjortisar hehe ;) bästa helgen iaf förutom att lollos lur försvann i fredags och min i lördags... men men. igår va vi i stockholm och skulle shoppa, men vi köpte bara smycken för typ 2000? och jag använder inte ens smycken,haha känner mig alldeles för tjejig men får väl göra det för lollos skull. sen drog vi till  en krog och skulle "ta en öl", ja det vet man ju hur det sluta. plånboken var tom och dom som jobbade på baren sa att de var våran sista och fick inte ens beställa en 6a! haha wtf. men dom ville att vi skulle komma tillbaka på fredag och föra, så varför inte, fick ju rabatt på allt ;). fattar inte vart vi får pengar ifrån, ingen av oss har någon inkomst roch på bara den senaste veckan har vi slösat över 9.000.. haha vi e riktiga  buisness brudar ;) tro mig hehe. nu ska vi till nyköping, hörs seeen puss. Åh vill att det ska vara fredag nu.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0