I just wanna wrap my arms around you and never let go

Neee nu ska vi lägga oss i sängen och snacka skit om alla äckliga och bara vara med varann och lyssna på musik. Älskar att prata med Lollo om allt och inget hon förstår så bra, kan berätta precis vad som helst och hon fattar precis hur det känns och vad jag menar. Alltså vi är för lika, vi tycker lika alltid och det räcker med att jag gör något med händerna eller ger henne en blick så fattar hon precis vad jag menar. Vi kan liksom prata som två stumma ;) haha. Den enda skillnaden är väl att vi inte har samma killsmak, men tur är väl de hahah! Men vi är alltid med om exakt samma saker när det gäller killar, och samma tid! Vi har mens samtidigt, vi måste gå på toa samtidigt, vi tänker samma sak samtidigt. Alltså Sisterssss <3
Man kan säga bästa vän men vi är verkligen bääästisar. Fatta att vara med varandra 24/7 hela tiiiden. Vi bor ihop, delar rum, vi gör exakt allt tillsammans. Och vi bråkar aldrig! Om vi gör det så blir vi sams på två min och det enda vi gör är att skratta hela tiden. Hahah har alltid så jävla kul. Lollo är ljuset i mitt liv <3 haha fett gay
Fett gammal bild på oss, fan va fula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0