jag skrattar idag kanske gråter jag sen, nanana

Jag har två psyksjukdomar som gör så att jag inte tänker som alla andra, orkar inte gå in på detaljer men det finns så mycket att säga. Men dom har förstört så mycket i mitt liv. Jag har nog gjort allt i livet, bra och dåligt. För ungefär två år sen så tog jag överdos, för jag verkligen ville dö. Var i en djuuuup depression. Jag satt i min säng och svalde 60 tabletter av min egen medicin sen satt jag bara och väntade. Några sekunder så ångrade jag mig och några sekunder visste jag precis vad jag ville. Min kompis var där så hon ringde min mamma och sa vad jag hade gjort och precis när dom kom så ramlade jag ihop i trappen och fick kramp anfall och sen helt plötsligt så slutade jag andas och låg där helt stilla. Sen så fick dom "trycka igång" mitt hjärta eller vad man ska säga. Jag kommer inte ihåg så mycket av det här, eller ja ingenting men det har min mamma och moster och andra som var där berättat. I ambulansen ända till Eskilstuna var den jobbigaste tiden i hela mitt liv att se min mamma så förstörd, hon som alltid gjort allt för mig i hela mitt liv och tagit hand om oss helt ensam och varit världens bästa mamma. Och när jag var på mallorca så låg jag i hotellrummet med min 5åriga syster i sängen, och så sa hon till mig: jag kommer ihåg när du dog, och så började hon gråta och fortsatte med: lova att aldrig dö. Alltså åh jag dör, så sööööt!! Men vad jag ville säga med det här är att jag ångrar det så mycket, för jag tycker att folk som tar livet av sig är egoistiska och flyr från sina problem och lämnar dom till dom som bryr sig om en. 
Och nu idag är jag världens starkaste människa, och skulle aldrig ens tänka tanken på att göra något sånt igen. Jag älskar verkligen mitt liv och min familj. Inte för att låta bitchig men hur tråkigt liv har inte ni andra? typ sitter i skolan, kommer hem, pluggar, är med kompisar, chattar, lyssnar på musik. Nja vad vet jag. Men alla skulle nog dö för att få mitt liv. jag har världens bästa vän hihi ;) det händer liksom något varje dag, en hemma chips kväll är inget för mig hihi. får vad jag vill, gör vad jag vill, kommer kunna komma vart jag vill med mitt liv. Och det är för att jag är en sån bra människa. Jag behöver inte sitta vid en skolbänk hela mitt liv, eller göra så att alla andra blir nöjda. Jag kan göra precis vad jag vill och jag kommer bli nått stort och komma långt. Har slutat äta alla mina mediciner och slutat med allt annat dumt, för jag klarar mig bara jag har min famiiiilj <3
Det jag ville säga med hela det här inlägget är att det spelar ingen roll vad folk, tror, säger eller tycker, som nu är jag en attentionwhore, men nej jag har aldrig berättat det här för någon utom mina nära vänner men jag känner att jag bara ville få ut det och jag kan säga allt om mig själv till vem jag vill utan att skämmas för jag är så jävla braaa!! är så jävla stolt över mig själv, det här va en av tusen grejer jag gjort/varit med om i mitt liv, och ändå är jag här jag är idag och ba älskar mig själv ;) Life is a bitch men lär mig av alla snesteg. Efter regn kommer solsken, nu siktar vi framåååt och ba kör hehehe. Jag är väl en slampa bitch kuksugare egoist pundare tattare, vi säger så vi säger så. Kan folk bara ha kul och göra som dom själva vill??? sluta tänk på vad ANDRA SKA TYCKA hela tiden. VEM FAN BRYR sig? ärligt, sluta snacka skit och ta hand om erat eget, alla har något jobbigt i livet och har en anledning till varför man gör saker så man ska inte snacka innan man vet. Tack för mig, en sak till bara. Jag är så jävla glad att jag slipper nyköping och alla falska, respektlösa och superäckliga människor. drunkna i erat skitsnack, era soppor. HAHA puss puss, I know you love me 
 
Förresten så undrade ni ifall Lollo och jag bor tillsammans, och Ja det gör vi. Hon bor hos mig, hos min pappa, med pappa, mig, min bror och marcus. (hans beestis) hehe. SÅ nu vet ni, shuuuue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0