Mar. 03, 2013

Heej, igår drog vi till sthlm och innan det på nån luffarkrog i södertälje vi skulle på nån krog med två till men vi var så sega som vanligt så det blev försent så jag och lollo gick till ace och snacka om att lollo skämde ut mig. Haha först tvinga hon mig att dansa och hon ska ju ställa sig i mitten (hon vill alltid vara i centrum) och knuffade bort alla typ och dansa och gav mig värsta lapdancen typ hahah. Och inte nog med det så knuffade hon mig och slängde runt mig som en vante så jag ramlade flera gånger och tror ni inte dragkedjan på min klänning går sönder så lollo fick ställa sig och hålla i hela klänningen medans jag försökte laga den mitt blans alla folk vi kunde ju inte gå direkt då hade man sett ALLT haha.. Sen gick vi upp för nån trappa som var avstängd sen när vi kommer ut så kommer en vakt och får damp och lollo bråkar skit mycket så vi blev uslängda, dock 10 min innan de stängde typ. Och så står de en kille där och lollo säger åt mig att klämma han på röven, då va de ju en vakt haha så jävla pinsamt!! Så kunde vi inte åka hem heller för jag glömde mitt bankkort och de gick ingen buss så va typ på centralen hela morgonen sen skulle vi till stälje men båda somnade på pendeln så vi åkte till märsta fram och tillbaka typ två gånger sen vägrade thomas hämta oss för de va nå jävla vm men han gjorde ju iaf de till slut såklart :) kom väl hem vid 12 på dagen då åt vi sen somnade vi och sen har vi haft hunden och handlat osv skulle ut o träffa rasse men vi pallade inte så nu ska vi sova. Lollo ska börja skolan imorn men vi får väl se hur de blir med de ... ;) vi ska iaf städa och tvätta hela dagen imorn.. Kul. Aja godnatt haha såhär äckliga har vi sett ut hela dan usch hahah pappa ba vafan har ni gjort hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0